Menü

Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, vitarendezés

Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat! Egyedülállóan 0-24 órában állunk rendelkezésére!
+36 30/830 2840

E-mailben is várjuk az érdeklődéseket!
zemadebrecen@gmail.com

Személyesen üzletünkben, hajdúszoboszlói átvevőpontunkon:
4200 Hajdúszoboszló, Mátyás király sétány 19. (Hotel Barátság előtt)
Nyitvatartás: május 1- szeptember 30.: H-V: 9:00-21:00
Október 1.-április 30.: Zárva

 

Panaszkezelés, vitarendezés

Üzemeltető cég: Novo-Silex Kft. (Székhely: 4031 Debrecen István út 26.; Telefonszám: +36 30/830 2840)
Panaszügyintézés helye, módja: e-mailben a zemadebrecen@gmail.com címen
Panasz esetén az alábbi testülethez is fordulhat:

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745
Interneten: www.bekeltetes.hu

Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Keresés